یادداشت های من

درباره لینوکس پایتون و چندتا چیز دیگه که دوس دارم حرف میزنم

یادداشت های من

درباره لینوکس پایتون و چندتا چیز دیگه که دوس دارم حرف میزنم

ویم جادی

سلام

من خیلی وقته کاربر ویم هستم


جادی هم استاد ماست ولی خب قسمت آخر کانفیگ ویمش خیلی ناقص بود و نیاز به چیزای بیشتری داشت مثل پنل پایین و یا یه autocomplete بهتر


خب پس یه متمم صادر کنیم


۱-اتوکامپلیت

من از هر جور اتوکامپلیت که فکر کنید استفاده کردم از deoplete بگیر تا همین ycm ولی خب از همه ی اتوکامپلیت ها بهتر به جرئت میشه گفتم Coc هستش البته فقط مال فورک nvim کار میکنه ولی خیلی عالیه

دلیل ها:

پیشنهادات خیلی خیلی بهتر میتونید تست کنید

استفاده از انجین intelisence که vscode هم استفاده میکنه

کامپایل نکردبرای


البته ycm هم جالبه ولی coc خیلی راحت تر هستش

برای نصب https://www.youtube.com/watch?v=OXEVhnY621M



۲-پنل پایین

خب جادی که نواز پایین نصب نکرد کلا فقط پاورلاین رو پیشنهاد داد مه خیلی قدیمی و پیچیده است پس پیشنهاد میشه از یه چیز مدرن استفاده کنید

مثل

lightline.vim

یا

airline.vim


برای چک سینتکس :

ale.vim خیلی قابلیت داره مثلا با همه ی انجین ها هماهنگه و از خیلی زبون ها پشتیبانی میکنه من خودم تو سی و js  بدون نصب چیز اضافه استفاده میکنم


برای نت تیکینگ:

vimwiki یک ابزار برای ویرایش و ایجاد یادداشت به سینتکس مارک داون هستش که خیلی کاربردیه


و خیلی ابزار های دیگه که میتونید تو کانفیگ من ببینیدش

https://github.com/hoomanist/neovim-config


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد